پاورپوینت ورزش های پس از زایمان

دسته بندي : پاورپوینت » پرستاری
پاورپوینت ورزش های پس از زایمان
قابل استفاده برای همه ی رشته ها پزشکی و پیراپزشکی

بخشی از متن:
شاید فکر کنید که بعد از زایمان اندام شما هرگز به فرم قبلی خود برنمی‌گردد و تناسب قبل از بارداری را نخواهد داشت. اما باید بدانید که با کمی تلاش، صبر و آرامش می‌توانید به تناسب اندام بعد از زایمان برسید. بارداری روی فرم عضلات ناحیه‌ی لگن و شکم تأثیر می‌گذارد و عمل سزارین هم این اثرات را تشدید می‌کند. بنابراین برای اینکه عضلات این نواحی مجددا به شکل و فرم قبلی خود بازگردند به مراقبت ویژه و صبر و تحمل نیاز دارید. رسیدن به اندام دلخواه و لاغری بعد از سزارین دشوار، اما شدنی است.


فرایند زایمان، چه طبیعی باشد و چه سزارین، فشار زیادی بر بدن مادر وارد می‌کند. خانم‌هایی که به‌تازگی مادر شده‌اند، علاوه‌بر مشکل اضافه‌ی وزن پس از بارداری، با نوسانات خلقی و افسردگی پس از زایمان نیز دست به گریبانند. در این بین، ورزش یکی از مهم‌ترین ابزارها در دست‌یابی دوباره به تناسب اندام و بهبود روحیه‌ی مادران جدید است. علم پزشکی معتقد است که هر زنی پس از زایمان، به‌محض‌ احساس نشاط و آمادگی جسمی، می‌تواند ورزش را به‌تدریج آغاز کند. در اینجا به برخی از سؤالات در مورد ورزش بعد از زایمان پاسخ خواهیم داد.

مطالب دیگر:
چگونه مطمئن باشیم که ورزش به ما کمک می‌کند؟
آیا می‌توان عضلات پایین شکم را ورزش داد؟
آیا تمریناتی وجود دارند که نباید در ۶ هفته‌ی اول انجام بدهم؟
بهترین زمان شروع ورزش بعد از زایمان
ورزش پس از زایمان
چند وقت بعد از زایمان طبیعی میتوان ورزش کرد ؟
انواع ورزش بعد از زایمان
ورزش تيلت لگن پس از زایمان
انجام حرکات کششی بعد از زایمان
پیاده روی پس از زایمان
حرکت پل لگنی، حرکتی مناسب پس از زایمان
دسته بندی: پاورپوینت » پرستاری

تعداد مشاهده: 102 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: pptx- قابل ویرایش

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:5,395 کیلوبایت

 قیمت: 8,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل