پاورپوینت فصل چهارم کتاب تکنولوژی آموزشی (محور مطالعاتی و حرفه ای تکنولوژی آموزشی)

دسته بندي : کتاب » علوم تربیتی
پاورپوینت فصل چهارم  کتاب تکنولوژی آموزشی (محور مطالعاتی و حرفه ای تکنولوژی آموزشی، طراحی،توسعه یا تهیه وتولید،اجرا،مدیریت و ارزشیابی) نوشته وحیده علیپور، احمد فتح الهی و فتانه حسنی جعفری در قالب pptx و در حجم 145 اسلاید:

بخشی از متن:
در قرن بیست و یکم ایجاد جامعه دانایی محور به عنوان چشم انداز مطلوب مورد توجه قرار گرفته است. در این جامعه آموزش و یادگیری از بالاترین اهمیت برخوردارند (بازرگان (۱۳۸۹) اینکه چگونه به یادگیرندگان کمک شود تا به صورت بهتری یاد بگیرند، همه آن چیزی است که آموزش در خدمت آن است( رایگلوت و شلمن ، ۲۰۰۹). 

اگر علوم تربیتی به طور کلی شامل پنج حیطه آموزش، برنامه درسی، مشاوره، مدیریت و ارزشیابی دانسته شود، طراحی آموزشی به عنوان یکی از زیر مجموعه های آموزش در کنار تولید مواد آموزشی، اجرای برنامه های آموزشی، اداره برنامه های آموزشی و ارزشیابی برنامه های آموزشی قرار می گیرد. 

برنامه ریزی درسی بیشتر به تصمیم گیری در مورد مسائل ارزشی در سطح کلان تعیین منابع لازم برای انتخاب محتوای آموزش و چگونگی سازماندهی این محتوا برای نیل به هدفهای آموزشی مربوط می شود. در طراحی آموزشی، طراح صرفاً به چگونگی آموزش می اندیشد و تصمیم گیری در مورد آنچه را که باید آموزش داده شود به برنامه ریزی درسی وا می گذارد به طوری که می توان کار برنامه ریزی درسی و طراحی آموزشی را در طول هم تصور کرد، نه در عرض هم؛ زیرا در طراحی آموزشی طراح به شناسایی، رشد و توسعه و اعمال روشهای خاص آموزشی برای دستیابی به هدفهای مشخص آموزشی شامل دانشها مهارتها و نگرشها برای محتوای خاص و فراگیران خاص می پردازد.(فردانش (۱۳۹۲).
دسته بندی: کتاب » علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2276 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 145

حجم فایل:341 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252