پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق فضای مجازی مسائل و چالش ها)

دسته بندي : کتاب » معارف اسلامی
پاورپوینت فصل دوازدهم کتاب آیین زندگی اخلاق کاربردی (اخلاق فضای مجازی مسائل و چالش ها) نوشته مهدی علیزاده و مهدی فدایی در قالب pptx و در حجم 42 اسلاید:

بخشی از متن:
گونه های سبک زندگی مجازی
بسیار شنیده‌ایم که از حضور در فضای مجازی با عنوان «زندگی دوم» یاد می‌کنند. واقعیت این است که برای بیشتر ما امروز این حضور به نوعی زندگی کردن تبدیل شده است. نکته مهم این است که اگر واقعاً آن را زندگی دوم بدانیم، باید برای آن به وسعت یک زندگی، ابعاد و لایه‌ها و عرصه‌هایی قائل باشیم و آن را در سرنوشتمان مؤثر بدانیم و مهم‌تر این که برای این زندگی دوم، یک نقشه‌راه و دفترچه راهنما برای چگونه زیستن و سبک زندگی مجازی درست و مطلوب در دست داشته باشیم. اگر نوع حضور افراد در فضای مجازی و نوع انتخاب‌ها و طیف تصمیم‌گیری‌ها و طرز اقدامات و کنش‌گری‌های آنها را بررسی کنیم، می‌بینیم که با طیفی از سبک‌های زندگی دوم روبه‌روییم.

زندگی مجازی جدی - سرسری
بعضی کاربران در این فضا برنامه‌ای جدی دارند و از تمام ظرفیت‌های فضای مجازی برای رشد و تعالی مادی و معنوی خود استفاده می‌کنند، اما کاربری هم هست که به صورت سرسری و بی‌تفکر به هر جهت فقط می‌چرخد و می‌چرخد.

زندگی مجازی حرفه ای - آماتور
بعضی افراد با صرف هزینه و وقت، کنشگری حرفه‌ای در فضای مجازی را یاد می‌گیرند و حتی دیگران را نیز آموزش می‌دهند، در حالی که دیگران این صرف هزینه و وقت را بی‌هوده می‌دانند و به صورت فردی نا‌آشنا از فضای مجازی استفاده می‌کنند و قطعاً در این بهره‌وری ضرر هم می‌کنند.

دسته بندی: کتاب » معارف اسلامی

تعداد مشاهده: 266 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: pptx - پاورپوینت - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:165 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252